AKİT MENÜ

Yerel

Sobadan sızan gaz tüm aileyi zehirledi

Niğde'de 3 kişilik aile, sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Niğde’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 2’si çocuk 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Merkeze bağlı Sazlıca Beldesinde karbonmonoksit zehirlenmesi şüphesi S.Y (29), İlhan S.Y.(11) ve G.Y (5) ambulansla Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Tedavi altına alınan 3 kişinin de sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi