AKİT MENÜ

Yerel

Tekirdağ'da şaşırtan görüntü! Üst geçide çıkıp birbirlerini nakavt etmeye çalıştılar

Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesinde sabah saatlerinde 2 kişi, 6 derece soğuğa rağmen üst geçide çıkarak boks yaptı.

Tekirdağ'ın Çerkezköy ilçesi Tugay Kavşağı mevkisinde bulunan üst geçide çıkan 2 vatandaş boks yaptı. İkilinin mücadelesi yoldan geçen vatandaşların kameralarına yansıdı.

Çerkezköy'de sabah saat 08.30 sıralarında 6 derece soğuğa rağmen 2 vatandaşın üst geçitteki boks mücadelesi yoldan geçen vatandaşların kameralarına yansıdı. Tugay Kavşağı'nda bulunan üst geçitte yaşanan olayda 2 kişi karşılıklı boks mücadelesine girişti. Sabahın erken saatlerinde soğuk havaya rağmen birbirlerini nakavt etmeye çalışan kişilerin görüntüleri yoldan geçen vatandaşların telefon kameralarına yansıdı.

Yorumlara Git

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi