AKİT MENÜ

Yerel

Kayseri'de TIR belediye otobüsüne çarptı! Yaralılar var

Kayseri'de TIR'ın belediye otobüsüne çarpması sonucunda 11 kişi yaralandı.

Sürücüsünün kimliği öğrenilemeyen kereste yüklü TIR, Kayseri-Ankara kara yolu Ambar mevkisinde yolcu indirmek için durakta bekleyen belediye otobüsüne arkadan çarptı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.

Kazada yaralanan TIR sürücüsü ile otobüsteki 10 yolcu, ambulanslarla kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Kara yolunda kaza nedeniyle bir süre aksayan trafik, araçların olay yerinden kaldırılmasının ardından normale döndü.

Yorumlara Git

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi