Yerel
Kayseri'de TIR belediye otobüsüne çarptı! Yaralılar var
Kayseri'de TIR'ın belediye otobüsüne çarpması sonucunda 11 kişi yaralandı.
Sürücüsünün kimliği öğrenilemeyen kereste yüklü TIR, Kayseri-Ankara kara yolu Ambar mevkisinde yolcu indirmek için durakta bekleyen belediye otobüsüne arkadan çarptı.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi.
Kazada yaralanan TIR sürücüsü ile otobüsteki 10 yolcu, ambulanslarla kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.
Kara yolunda kaza nedeniyle bir süre aksayan trafik, araçların olay yerinden kaldırılmasının ardından normale döndü.