Yerel
Beykoz'da 2 kişi evde ölü bulundu
Beykoz Kaynarca Mahallesinde bir evde erkek ve kadın cesedi bulundu.
Polis ekiplerinin yaptığı incelemede ölü bulunan F.Ç (47) hakkında iki aydır, V.D. (64) hakkında ise iki gündür kayıp ilanı olduğu tespit edildi.
F.Ç. ve V.D'nin, evde bulunan küçük tüpten sızan gazdan zehirlenmiş olabilecekleri ihtimali üzerinde duruluyor.