AKİT MENÜ

Yerel

Yerli malı kullanımını özendirmeliyiz

Yerli Malı Haftası dolayısıyla gerçekleştirilen programa katılan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, "Yerli malı kullanımının ne kadar önemli olduğu çocuklarımıza ve gençlerimize iyi bir şekilde anlatılmalıdır." dedi.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Yeşiltepe Semt Konağında Yerli Malı Haftası dolayısıyla gerçekleştirilen programa katılarak çocuklarla bir araya geldi. Yerli malı tüketiminin çocuklarımıza erken yaşlarda benimsetilmesi gerektiğini belirten Başkan Gürkan, “12 Aralık Ülkemizde Yerli Malı haftası olarak kutlanmakta. Bu hafta içerisinde yerli malı kullanımının ne kadar önemli olduğu çocuklarımıza ve gençlerimize iyi bir şekilde anlatılmalıdır. Kendi ürünlerimizin değerlendirilmesi noktasında, kendi değerlerimizin ortaya çıkarılması ve kendi değerlerimizin kullanılmasına dikkat edersek çok daha önemli mesafeler kat etmiş oluruz’’ dedi.

Türkiye’nin geçmiş yıllarda birçok ihtiyacını dışarıdan karşılamak durumunda kaldığını hatırlatan Başkan Gürkan, ‘’Ülkemizde yaşanan son gelişmelerden sonra birçok ihtiyacımızı kendimiz karşılar duruma geldik. Ülkemiz teknolojik gelişmeler ve özellikle Savunma Sanayiinde gerçekleştirilen büyük hamleler sonrasında yüzde 70 oranında ihtiyaç duyduğumuz teknolojik ürünleri kendimiz üretir hale geldik. Yerli malı kullanmalı ve bunu özendirmeliyiz. Her ne olursa olsun önceliğimiz yerli malı olmalıdır” şeklinde konuştu. Başkan Gürkan, daha sonra çocuklarla yakından ilgilenerek çocuklar tarafından okunan şiirlere eşlik etti.

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı