AKİT MENÜ

Yerel

Dağa giden adam ağaçtayken kalp krizi geçirip hayatını kaybetti

Zonguldak'ta kışlık odununu hazırlamak için dağa giden adam, ağaçta oturur vaziyette kaldı. Ağaçtan indirilen yaşlı adam için 112 Acil servisi ve jandarmadan yardım istendi. Talihsiz adamın kalp krizi geçirdiği ve hayatını kaybettiği anlaşıldı.

Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde odun kırmak için gittiği dağda kalp krizi geçiren yaşlı adam hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Basat köyünde yaşayan 65 yaşındaki Hasan Yanık, odun kırmak için köyünün yukarısındaki ormana gitti. Kışlık odununu yaparken ağaçta oturur vaziyette kalan Yanık'ın yakınları hiç kıpırdamadan durduğu için yaşlı adama seslenerek yardım etmek istedi. Ağaçtan indirilen yaşlı adam için 112 Acil servisi ve jandarmadan yardım istendi. Yaşlı adamın kalp krizi geçirdiği ve hayatını kaybettiği anlaşıldı. Nöbetçi cumhuriyet savcısı tarafından olay yerinde inceleme yapıldı. Ölen yaşlı adam otopsisi yapılmak üzere Çaycuma Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Yorumlara Git

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!