AKİT MENÜ

Yerel

Antalya'da felaketin eşiğinden dönüldü

Antalya'da otel personelini taşıyan servis otobüsünün yoldan çıkarak yamaca çarpması sonucu 17 kişi yaralandı.

Antalya'da, içinde otel personelinin bulunduğu servis otobüsünün yoldan çıkarak kaza yapması sonucu 17 kişi yaralandı.

Konyaaltı ilçesi Topçam mevkiinde Adem Şahan'ın kullandığı 07 KR 931 plakalı servis otobüsü, yağışın etkisiyle yoldan çıkarak yamaca çarptı. Kazada, ilk belirlemelere göre sürücü dahil 17 kişi yaralandı.

Olay yerine çok sayıda 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi.

Otobüsün, bir otelin personelini taşıdığı bildirildi.

Yorumlara Git

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!