AKİT MENÜ

Yerel

Karbonmonoksit gazı bir can daha aldı

Konya'da iki gündür kendisinden haber alınamayan bir kişi evinde ölü bulundu. Olay yerine ulaşan sağlık ekiplerinin ilk kontrolünde yaşlı adamın karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği belirlendi.

Konya’da yaşlı bir adam evinde karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Olay, saat 22.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Yaylapınar Uhud Mahallesi Akçaköş Caddesi üzerinde bulunan evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 60 yaşındaki Ali İnel’den iki gündür haber alamayan komşuları durumdan şüphelenerek İnel’in evine giderek kapıyı çaldı. Yaşlı adamdan ses alamayan komşuları kapıyı kırarak eve girdi. Ali İnel’i yerde hareketsiz bulan komşuları durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine ulaşan sağlık ekiplerinin ilk kontrolünde Ali İnel’in evinde karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği belirlendi. Polis ekiplerinin evdeki incelemelerinin ardından yaşlı adamın cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!

Uçağı iniş yaparken lastiği patlamıştı! SunExpress'ten açıklama

Senelerdir haber alınamıyordu, cinayete kurban gitmiş! 13 yıllık kayıp dosyasında gerçek ortaya çıktı

Karton bardak kolisinde rüşvet sevkiyatı! CHP’li Silifke Belediyesi’nde büyük soygun deşifre oldu!