AKİT MENÜ

Yerel

Spor İl Müdürü, sevgi gösteren sokak hayvanlarına duyarsız kalmadı

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, kendisine sevgi gösteren sokak köpeklerine duyarsız kalmadı.

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, kendisine sevgi gösteren sokak köpeklerine duyarsız kalmadı.


Aybastı ilçesindeki yapılması planlanan güreş sahasını kontrol için ilçeye giden Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, dönüş yolunda aracına sevgi gösteren ve aralarında annelerini emen yavruların da bulunduğu sokak köpekleri ile karşılaştı. Perşembe Yaylası’nda, sokak köpeklerinin yanında aracını durdurarak, köpeklerini okşayan ve oyun oynayan Genç, kış mevsiminde yiyecek bulmakta zorlanan sokak köpeklerini beslemeyi de ihmal etmedi.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, “Onlar sevgi gösterdi, biz de yiyecek alıp geri geldik ve onları besledik. Kış aylarında bazen yiyecek bulmakta zorlanıyorlar. Rabb’im, o günkü rızklarına bizi vesile seçmiş. Onlar bizim dostlarımız” açıklamasında bulundu.

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç’in sosyal medya hesabından ‘#Onlarbizimdostlarimiz’ etiketiyle paylaştığı o anlar ise çok sayıda takipçinin beğenisini topladı.

Yorumlara Git

Omsk’ta pompaya kilit vuruldu! Rusya'da akaryakıt krizi büyüyor

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!