AKİT MENÜ

Siyaset

Davutoğlu'ndan 'yerli otomobil' açıklaması! "Ülkemizin..."

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla bugün tanıtılan 'yerli otomobil'e ilişkin "İnşallah ülkemizin yollarında görmek de nasip olur" dedi.

Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, Gebze’deki Bilişim Vadisi’nde düzenlenen "Yeniliğe Yolculuk Buluşması"nda tanıtılan 'yerli otomobil'e ilişkin ilk mesajını Twitter hesabından paylaşırken, "Hayırlı uğurlu olsun. Düşünen, emek veren herkesi tebrik ediyorum. İnşallah ülkemizin yollarında görmek de nasip olur" ifadelerini kullandı.

 

'Yerli otomobil' fabrikasının Bursa Gemlik'te, Türk Silahlı Kuvvetleri'ne (TSK) ait olan 4 milyon metrekarelik alanın takriben 1 milyon metrekaresine kurulacağı duyurulurken, seri üretime 2022'de geçileceği açıklandı.

Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar