Yerel
Oyuncu Kerem Bürsin'den 'yılbaşı' çıkışı
Oyunu Kerem Bürsin, yılbaşı kutlamaları hakkında dikkat çeken bir açıklamada bulundu.
Dizi ve sinema oyuncusu Kerem Bürsin, katıldığı bir YouTube programında 'yılbaşı kutlamaları'na dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
"Dua ederim"
Bursin, "Yılbaşında sıkıcı bir insanım. Genelde tek başıma olmayı, dua etmeyi seviyorum." dedi.
Yılbaşında alkol kullanmadığını ifade eden oyuncu, "Sonuçta bir yıl kapanıyor. Sarhoş olup sapıtmaktansa o kapı kapanmadan içe yönelmek daha önemli. Bence önemli bir enerji var orada.” ifadelerini kullandı.