AKİT MENÜ

Yerel

Genç kadın iki aylık bebeğinin yanında bıçaklanarak öldürülmüş olarak bulundu

19 yaşındaki Nazmiye K., iki aylık bebeğinin yanında bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu. Dehşete düşüren olayın ardından eşi Selman K. gözaltına alındı.

Ankara'nın Çubuk ilçesinde genç kadın, iki aylık bebeğinin yanında bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu. Kadının eşi, kayınpederi ve kayınvalidesi gözaltına alındı.

İddiaya göre, Selman K. Atatürk mahallesi, Oba sokaktaki evinde eşi Nazmiye K'yı, 2 aylık bebeğinin yanında bıçaklanmış olarak bulduğunu belirterek 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, boğazından ve vücudunun çeşitli yerlerinden bıçaklanan 19 yaşındaki Nazmiye K'nın öldüğünü belirledi.

Durumun bildirildiği polis ekiplerinin, incelemelerinin ardından Nazmiye K'nın cenazesi, Ankara Adli Tıp Kurumu'na götürüldü.

Nazmiye K'nin öldürülmesiyle ilgili eşi, kayınpederi ve kayınvalidesi gözaltına alındı.

Yorumlara Git

Futbolcu cinayetinde Aleyna Kalaycıoğlu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu için karar

'Son dakika' servis edildi! Bakan Hakan Fidan'dan Katar hamlesi

CHP’li İBB’den Tuzla’da 30 bin mazlumu sokağa atma tehdidi! Genç Başkan Eren Ali Bingöl’den kendi partisine sarsılmaz isyan!

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!