Yerel
Polisleri canından bezdirdi! Yılbaşı gecesinde alkollü yakalanan sürücüden 'pes' dedirten savunma
Konya'da yeni yılın ilk saatlerinde yapılan trafik uygulamasında alkollü olduğu belirlenen sürücü, "Ben umreye gittim, ne alkolü?" diyerek kendisini savunmaya çalıştı.
This browser does not support the video element.
Konya'da yeni yılın ilk saatlerinde yapılan trafik uygulamasında alkollü araç kullandığı için ehliyetine el konulan sürücü "Ben umreye gittim, ne alkolü?" diyerek kendisini savundu.
Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yeni yılın ilk saatlerinde yapılan denetimlerde, alkollü araç sürücülerine sürücülere işlem uygulandı.
Para cezası uygulandı, ehliyetine el konuldu
Selçuklu ilçesi Bosna Hersek Mahallesinde yapılan denetimlerde, F.C'yi durduran ekipler alkol kontrolü yaptı.
Sürücünün 56 promil alkollü olduğunun tespit edilmesi üzerine bin 228 lira ceza uygulanarak ehliyetine 6 ay süreyle el konuldu.
Uzun süre alkol almadığını iddia eden F.C. kendisini görüntüleyen basın mensuplarına, "Ben umreye gittim, ne alkolü?" diyerek tepki gösterdi.
Hakkını 'helal etmedi'
Alkol almadığını iddia eden ve alkolmetrenin bozuk olduğunu savunan F.C'yi ikna etmeye çalışan bir polis memuru, alkolmetreyi üfleyerek cihazın bozuk olmadığını gösterdi.
Görevi başındaki polislere "Sizlere hakkımı helal etmiyorum" diyerek diye tepki gösteren F.C'ye bin 228 liralık ceza kesildi.