AKİT MENÜ

Yerel

Adana'da kaçakçılık operasyonu: 3 gözaltı

Adana'da gümrük kaçağı cep telefonu ve sigara ele geçirilen şehirler arası yolcu otobüsündeki 3 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, şehirler arası yolcu otobüsüyle kaçak ürün nakliyatı yapıldığını belirledi.

Polis, plakasını tespit ettiği otobüsüTarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun merkez Sarıçam ilçesi yakınında bulunan İncirlik Park alanındaki uygulama noktasında durdurdu.

Aracın bagajında arama yapan ekipler, bavul, çanta ve kolilerde gümrük kaçağı 140 cep telefonu, 980 elektronik sigara kartuşu ve 760 paket sigara buldu.

Bunun üzerine, otobüsün muavinleri Ö.Ç. ve U.A. ile yolcu konumundaki F.A. gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlılar çıkarıldıkları sulh ceza hakimliğince adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Yorumlara Git

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!

İşgalci İsrail güney Suriye’de terör estiriyor! BM kritik Suriye raporunu açıklayarak barbarlığı ifşa etti!

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ildeki mahkemelere genelge! Gürlek: Halk düşmanlarının gözünün yaşına bakmayın!

Siyonist katillerden Lübnan’da katliam çığırtkanlığı! Gözü dönen aşırı sağcı Bakan Ben-Gvir, barış mutabakatına karşı Netanyahu’yu kışkırttı!