AKİT MENÜ

Yerel

Büyükşehir’den ‘ağaç’ açıklaması

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sosyal medyada paylaşılan Diyarbakır-Şanlıurfa karayolu güzergahında yer alan ağaçların aşırı derecede budanmasına dair yazılı açıklamada bulundu.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, sosyal medyada paylaşılan Diyarbakır-Şanlıurfa karayolu güzergahında yer alan ağaçların aşırı derecede budanmasına dair yazılı açıklamada bulundu.


Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“01 Ocak 2020 Çarşamba günü gerçekleşen olayın, Büyükşehir Belediyemize bildirilmesi üzeri ekiplerimiz olay yerine intikal etmiştir. Park ve Bahçeler Dairemize bağlı mühendislerimiz, Zabıta Dairemize bağlı Zabıta personelleriyle birlikte, Diyarbakır yolunda bulunan ve ağaçları aşırı bir şekilde budayarak zarar verdikleri tespit edilen her 2 iş yeri ile ilgili gerekli cezai işlemin yapılması için tutanak tutmuş; ayrıca konuyla ilgili emniyete de başvuran ekiplerimiz olayın olduğu gün iş yerleri ile ilgili şikayetçi olarak yasal süreci de başlatmıştır.”

Yorumlara Git

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık