Yerel
Muğla'da otobüs kullanan kadınlar için yeni uygulama
Muğla'da başlatılan yeni uygulama ile ulaşımda otobüs kullanan kadınların, saat 22.00'den sonra güzergah doğrultusunda diledikleri yerde inebileceği açıklandı.
Muğla'da, ulaşımda otobüs kullanan kadınların, saat 22.00'den sonra güzergah doğrultusunda istedikleri yerde inebileceği bildirildi.
Kararı belediye başkanı duyurdu
Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, belediyede gazetecilere yaptığı açıklamada, kentte kadınlara her alanda pozitif ayrımcılık yapmaya devam edeceklerini söyledi.
Muğla'nın saat sınırlaması bulunmadan güvenle ve huzurla dolaşabilen sokaklara, meydanlara sahip olduğuna işaret eden Gürün, "Muğla'da baş tacımız kadınlarımıza yönelik bu uygulamanın örnek olacağına inanıyorum. Muğla'da büyük bir aileyiz ve ailemizin her bir ferdi için proje ve hizmet üretmeye devam edeceğiz." diye konuştu.
Gürün, hayata geçirilen uygulamadan dolayı olumlu dönüşler aldıklarını belirtti.