AKİT MENÜ

Yerel

Hamitler, Osmangazi ile gelişti

Bursa'nın Hamitler Mahallesi’nde Osmangazi Belediyesi tarafından yeniden inşa edilen hizmet binası ve cami çevre düzenlemesi hizmete açıldı.

Güncelleme Tarihi:

 Hasan Özan  Bursa 

Bursa’da modern ve planlı şehirleşmenin yükseldiği Hamitler Mahallesi’nde Osmangazi Belediyesi tarafından yeniden inşa edilen hizmet binası ve cami çevre düzenlemesi törenle açıldı.

Osmangazi Belediyesi’nin Hamitler’e kazandırdığı yeni hizmet binasında muhtarlık, çay ocağı, spor kulübü, eğitim salonu, bay, bayan ve engelli tuvaletleri yer alıyor. Hamitler Hizmet Binası, AK Parti Bursa Milletvekili Muhammed Müfit Aydın, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, AK Parti Osmangazi İlçe Başkanı Ufuk Cömez, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, muhtarlar ve vatandaşların katıldığı törenle açıldı.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Bursa’nın en güzel şehircilik örneğinin Hamitler’de ortaya çıktığını ifade etti.

Yorumlara Git

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık