AKİT MENÜ

Yerel

Zonguldak'ta karbonmonoksit gazı zehirlenmesi!

Zonguldak'ta karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.

Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi.

Yedigelli köyünde yaşayan Ali Uslu, uyandırmak için gittiği annesi Durdu Uslu'nun (66) hareketsiz olduğunu görerek durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, kadının öldüğünü belirledi.

Alaplı Devlet Hastanesi morguna götürülen Durdu Uslu'nun, sobadan sızan gazdan zehirlenerek hayatını kaybettiği anlaşıldı.

Yorumlara Git

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık