AKİT MENÜ

Yerel

Sabah namazında şehitleri yad ettiler

Osmaniye'de OGED tarafından düzenlenen etkinlikle, sabah namazının ardından şehitler yad edildi.

Osmaniye’nin düşman işgalinden kurtuluşunun 98’inci yıl dönümü etkinlikleri kapsamında tüm şehitler dualarla anıldı.

Osmaniye Belediyesinin destekleriyle Osmaniye Gençlik Eğitim Derneği'nin (OGED) Envar-ül Hamit (Büyük) Camiinde düzenlediği ‘Osmaniye Şehitlerini Yad Ediyor’ programı yoğun katılımla gerçekleşti.

Sabah namazı öncesi başlayan program sabah namazı sonrası da devam etti. Okunan Kuran-ı Kerim tilaveti ve duaların ardından Büyük Caminin bahçesine kurulan çadırda vatandaşlara çorba ikram edildi.

Osmaniye’nin düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen ‘Osmaniye Şehitlerini Yad Ediyor’ programına Osmaniye Valisi Ömer Faruk Coşkun, Osmaniye Belediye Başkanı Kadir Kara, Osmaniye Milletvekilleri İsmail Kaya ve Mücahit Durmuşoğlu, İl Emniyet Müdürü Ahmet Selçuk Okumuş, İl Müftüsü Ali Rıza Tahiroğlu, kamu kurum ve kuruluşları il müdürleri, siyasi parti İl, İlçe başkanları ve temsilcileri, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

1 milyonu aştı! Ankara'da AK Parti'ye üyelik yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak