AKİT MENÜ

Yerel

Körfezliler ‘mobil atığı’ sevdi

KOCAELİ (İHA) – Körfez Belediyesi tarafından Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, çöplerini ayrıştırmak isteyen vatandaşlardan büyük ilgi gördü.

KOCAELİ (İHA) – Körfez Belediyesi tarafından Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, çöplerini ayrıştırmak isteyen vatandaşlardan büyük ilgi gördü.


Körfez Belediyesi tarafından ‘Sıfır Atık Projesi’ kapsamında hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, büyük ilgi görüyor. İlki Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi’ne vatandaşlar önemli miktarda atık getirdi. Ev ve işyerlerinden ortaya çıkan kağı-karton, plastik, atık yağ, atık Pil, elektronik atık ve ilaç atıkları atılabiliyor.

Mobil Atık Getirme Merkezi şu an haftada iki kez boşaltılıyor ve ilgili geri dönüşüm veya bertaraf tesislerine iletiliyor. Böylece çöp depolama sahalarına giden atık miktarı azalmış ve doğanın korunmasına büyük katkı sağlanmış oluyor.

Yorumlara Git

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdam gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru