AKİT MENÜ

Yerel

Ünye’de 35 yıllık çöp kapandı

Ordu’nun Ünye ilçesinde 80 dönümlük vahşi çöp alanının üzerinin kapatılması tamamlandı.

Ordu’nun Ünye ilçesinde 80 dönümlük vahşi çöp alanının üzerinin kapatılması tamamlandı.


Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler’in temmuz ayında incelemesi sonrasında çöp dökülmesini yasakladığı alanın kapatılması işlemi dört aylık bir çalışma sonrasında tamamlandı. Bugüne kadar 1400 kamyonun hafriyat döktüğü alanın tamamen kapatılmasının ardından rehabilitasyon çalışması gerçekleştirilecek.

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, “16 Temmuz 2019’dan itibaren Ünye ilçemizde bulunan vahşi çöp alanına çöp dökmeyi yasaklamıştık. Mevcut bölgeye yaklaşık 1400 kamyon hafriyat toprağı serildi. Rehabilite çalışmalarımız devam ediyor. Bu şekilde Ünye ilçemiz daha güzel bir yapıya kavuşmuş olacak. 80 dönüm alanı yeşillendirerek halkımızın faydalanabileceği bir yer olarak kullanacağız. Halka açık yeşil alan buraya çok yakışacak” dedi.

Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

1 milyonu aştı! Ankara'da AK Parti'ye üyelik yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak