Kadın - Aile

16 - 8 diyeti nasıl yapılır? Yiyerek zayıflayın!

16 - 8 diyeti nasıl yapılır? Yiyerek zayıflatan 16 - 8 diyeti en güzel sonuçları veren düzenli bir diyet. Günün belli bir aralığında yemek yedikten sonra, diğer kısmında aç kalarak vücudun dinlenmesini sağlayan bu diyet, birçok olumlu sonucu da beraberinde getiriyor. Peki ama 16 - 8 diyeti, diğer adıyla 8 saat diyeti, nasıl yapılır? 16 - 8 diyeti nedir ne anlama gelir? Aç kalarak ya da oruç tutarak diyet yapılır ve kilo verilir mi? İşte bütün detaylar...

16 - 8 diyeti nasıl yapılır? Yiyerek zayıflayın!
-

16 - 8 diyeti nasıl yapılır? Yiyerek zayıflatan 16 - 8 diyeti en güzel sonuçları veren düzenli bir diyet. Günün belli bir aralığında yemek yedikten sonra, diğer kısmında aç kalarak vücudun dinlenmesini sağlayan bu diyet, birçok olumlu sonucu da beraberinde getiriyor. Peki ama 16 - 8 diyeti, diğer adıyla 8 saat diyeti, nasıl yapılır? 16 - 8 diyeti nedir ne anlama gelir? Aç kalarak ya da oruç tutarak diyet yapılır ve kilo verilir mi? İşte  bütün detaylar...

8 saat diyetinin temelinde, yemekleri kısıtlamak değil, yemek vaktini kısıtlamak vardır. Yemeği yediğiniz vakti 8 saat içerisinde gerçekleştirip, kalan kısmı ise, bu besinlerin sindirilmesi, organların işlevlerini yerine getirmesi ve vücudun dinlenmesi için harcayacaksınız. Dolayısıyla vücudun harcadığı enerji kalitesi yükselecek, üzerinizdeki ağırlık gidecek ve besinlerin yararını daha da kolay bir şekilde vücudunuza alacaksınız.

Bunun bir diğer örneği açlık orucu olarak bilinen su orucudur. Su orucunda da aynı prensip ile, vücudun sakinleşmesi, dingin bir hale gelmesi ve bütün mikroplardan arınması sağlanır. Çünkü vücut aç kaldığında öncelikle depoladığı yağı kullanır ve hücrelerin çalışmasını, dolayısıyla insanın ayakta durmasını sağlar. İlk olaarak "halsizlik" hissedilse de bu diyetin sonunda ciddi kilo kaybeden kişiler mevcuttur.

8 saat diyeti hangi saatlerde yapılır?

Güzel kısmı, b diyette istediğinizi, istediğiniz miktarda yiyip içebilirsiniz. Tabii 8 saatlik süre içinde. 16 saat boyunca ise ağzınıza tek bir lokma bile koymamanız ve vücudunuza yağ yakmak için ihtiyacı olan zamanı tanımanız gerekiyor. Bu vakti kişinin düzenine adapte etmek oldukça basittir. Örneğin; sabah saat 9:00 ile 17:00 arasında bu düzen kurulabilir. 

8 saat diyeti ile zayıflama - Örnek Liste

Sabah saatlerinde midenin uyanması ve vücuda daha iyi tesir etmesi için bitki çayıyla başlamanızda fayda var.

Yarım saat sonrasında tost veya yumurta içeren bir kahvaltı vee smoothie tüketilebilir.

Ara öğün için probiyotik içeren besinler, meyveler ya da kuruyemiş gibi seçeneklerden biri seçilerek tüketilebilir.

Öğle yemeğinde balık, et veya kırmızı et seçilerek tüketilebilirsiniz. Yanında dilerseniz salata veya yeşillik yiyebilirsiniz.

Gene bir ara öğün, atıştırmalık ve sonrasında tercih edilen bir akşam yemeğiyle gününüzü sonlandırabilirsiniz.

Saatiniz dolduktan sonra kesinlikle bir şey tüketmemelisiniz.

Vücut bir süre sonra bu düzene alışacak ve kısa zamanda kilo vermeye başlayacaktır. ÖMzellikle ilerleyen süreçlerde, bu vakti kaliteli ve iyi değerlendirmek isteyeceğiniz için, sağlıksız besinlerden uzaklaşacaksınız.

8 saat diyetinde neler yenir?

8 saat diyeti 16 8 diyeti nasıl yapılır

  • Herhangi bir sebze veya meyve.
  • Herhangi bir hayvansal gıda.
  • Zeytinyağı, pirinç kepeği yağı, kanola yağı, tereyağı.
  • Fasulye, soya, mercimek, yumurta, balık, tavuk göğsü, hindi, sığır eti.
  • Çikolatalı puding, cupcake, ev yapımı kekler, dondurma, muhallebi, çikolata.
  • İstediğiniz baharatlar.
  • Taze meyve veya sebze suları, detoks içecekleri, yeşil çay, siyah çay ve kahve.

Bu haberler dikaktinizi çekebilir;

İlişkili haber: Vegan beslenme ne yer?
Vegan beslenme ne yer?

 

YORUMLARA GÖZAT

DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Yorumlarınız incelendikten sonra yorum kurallarına uyması halinde yayına alıncaktır.