Medya

Alman sermayeli DW’nin skandal haberine Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan flaş cevap!

Alman beslemesi Deutsche Welle Türkçe (DW)’nin skandal haberine Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan cevap geldi.

Alman sermayeli DW’nin skandal haberine Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan flaş cevap!
-

Alman sermayeli Deutsche Welle Türkçe (DW) Diyanet İşleri Başkanlığı'nı hedef alan skandal bir habere imza attı.

Alman Deutsche Welle Türkçe (DW) bu sefer Diyanet İşleri Başkanlığı'nı hedef aldı. DW'nin internet sitesinden Burcu Karakaş imzalı haberde "Diyanet, aile içi soruları çözme amacıyla kurduğu aile ve dini rehberlik bürolarında şiddete uğrayan kadınlara tavsiyelerde bulunuyor. Ancak kadın hakları savunucularına göre, Diyanet'ten gelen yanıtlar, kadın hakları için verilen mücadeleyi zorlaştırıyor" ifadelerine yer verildi.

Bu asılsız haber sonrası Diyanet, sitede yer alan bu habere karşı basın açıklaması ile yanıt verdi. Diyanet İşleri Başkanlığı, Aile ve Dini Rehberlik Büroları’nda şiddet mağdurlarının yanlış yönlendirildiğine dair bazı medya organlarında yer alan haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı.

Twıtter'dan da paylaşıldı

Bu yalan haber DW'nin Twitter hesabından da paylaşılarak sosyal medyada Diyanet'i itibarsızlaştırma çabasına girildi.

Bu haber sonrası Diyanet sitede yer alan bu habere basın açıklaması ile yanıt verdi.

Diyanet İşleri Başkanlığından flaş cevap

Diyanet İşleri Başkanlığı, Aile ve Dini Rehberlik Büroları'nda şiddet mağdurlarının yanlış yönlendirildiğine dair bazı medya organlarında yer alan haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı.

 

YORUMLARA GÖZAT

DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Yorumlarınız incelendikten sonra yorum kurallarına uyması halinde yayına alıncaktır.