Ekonomi

Müşterilerin dijital hizmet alma eğilimi güçleniyor

‘Turizm Sektörü Dijitalleşme Yol Haritası/Seyahat Acenteleri Dijital Dönüşüm Raporu’ çarpıcı sonuçlar ortaya koydu.

Müşterilerin dijital hizmet alma eğilimi güçleniyor
-

TÜRSAB, Türkiye Bilişim Vakfı (TBV) ve EY Türkiye tarafından hazırlanan ‘Turizm Sektörü Dijitalleşme Yol Haritası/Seyahat Acenteleri Dijital Dönüşüm Raporu’ çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Raporda seyahat acentelerinin yüzde 51’inin müşterilerinin dijital hizmet alma beklentilerinin çok yüksek olduğu tespitine yer verildi. Ayrıca acentelerin yüzde 73’ünün dijital dönüşümle rakiplerinin önüne geçtiği aktarıldı.

TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, ‘Turizm Sektörü Dijitalleşme Yol Haritası/Seyahat Acenteleri Dijital Dönüşüm Raporu’nun önemine dikkat çekerek, “Söz konusu çalışma sektörümüz için çok önemli bir referans kaynağı olacak ve firmalarımızın dijital dönüşümünde büyük bir atılım atmasını sağlayacaktır. Bu yolu hep birlikte yürüyeceğiz. Hiç bitmeyen sürekli yön değiştiren uzun bir yolumuz var” şeklinde konuştu.

TBV Başkanı Faruk Eczacıbaşı da teknolojideki değişimden etkilenen sektörlerin başında turizmin bulunduğunu söyledi. Eczacıbaşı, Türkiye’nin yüksek teknolojilerden yararlanmasının çok yakın bir sürede turizm sektörünün yıldızını daha da parlatacağının altını çizdi.

YORUMLARA GÖZAT

DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Yorumlarınız incelendikten sonra yorum kurallarına uyması halinde yayına alıncaktır.