Süleyman Sırrı Dinçer 2 ay önce eklendi.

Riyakarların..hepsi..senin..gibi..defolmalı..emeklilik..yetmez..Vatandaşlıktan..çıkıp..İTRAİL..veya..ABD-AVRupa..ya..defol.

Dallı 2 ay önce eklendi.

DARBECİ ZİHNİYETLER HALA PUSUDA DEMEK Kİ

Vatandas 2 ay önce eklendi.

Kim bu ersogan peygambermi baska biseymi.skandal sozmus ne demis adam tek bi hakaretbile etmemis.bu yanlis yol yanlis akiiiiiiiitttt.boyle diye diye akpyi fravunlastirdik simdi millete tepeden bakiyolar.olmazz.vatandas madur durumda.seveceksek sevecegiz destekliyecez elestirmemiz gereken yerde elestirecez.putlastirmayin adami

ali gercek 2 ay önce eklendi.

En verimli çağında bir haber spikerine görev yaptırmamak !!!!! Yazık ki ne yazık. Bu adamdan yaş olarak çok daha buyuk adamlar ekranlarda cirit atıyor.En İleri Demeokrasi denilen şey bu olsa gerek.

Leventbay 2 ay önce eklendi.

NERESİ Sakandal söz bunun canını okudugu dogru yalanmı .!?siz bu halini begeniyorsanız . Diyecek laf yok yassı ada .artık betonla yassılıgı gitmiş dik ada olmuş ucube görüntüsüyle sırıtıyor resmen

Huseyin 2 ay önce eklendi.

Emekli ettiler.gercegi soyledigi icin  batirmislar adayi.

Celal yilmaz 2 ay önce eklendi.

Kel meydana cikti o gitmesede mecburiyetten dolayi gonderilirdi isteyerek degil

Hatice 2 ay önce eklendi.

Tayyip beyden ne ister bunlar ya yillardir spikerlik yapan oguz haksever sen bu ulkede kac c,baskani basbakan bakanlar gordun o kadar kotu bu ulkeye hic faydasi olmayanlara yalakalik yapan kisilerdiniz siz tayyip beyden ne istiyorsunuz sizlere ne zarari oldu digerlerine agzinizi acip korkudan bir tek laf edemezdiniz bu ulkenin ilk baskani ben bir vatandas olarak onu secmisim ona hakaret bana ve benim gibi baskana oy veren bu ulkenin vatandasina hakaret etmeye hakkiniz yok oyle insanlar gordunuz ki onlarin karsisinda el pence divan dururdunuz ustelikte siz tayyip beyle roportaj yapmis bir gazetecisiniz onu taniyorsunuz bu nasil bir aymazlik neyini begenmediniz yassiada metruk halden bu hale gelmis daha ne istiyorsunuz biraz ufacik hizmet icin sukur edin gercekten nereden nereye geldik bunu hepiniz goruyorsunuz ama buna ragmen nankorluk yapiyorlar ya bu yasima geldim hayatimda tayyip beye yapilan kimseye yapilmadi sahsen bazan ben onun adina isyan eder hale geliyorum ve ya sabir cekiyorum adamin birisi vipten gecirmiyorlar diye ne kufurler hakaretler etti yetkililere hemde sonrada inkar etti nerdeyse dovecekti karakol basan valiye kufreden yalan soyleyen bu ulkeye bir kurusluk hizmeti olmayanlara laf yok bunlar bu iste ne desek bos

Mehmet 2 ay önce eklendi.

Doğru siz skandal mi oldi

M Ali K 2 ay önce eklendi.

O H doğru söylemiş,niye korkuyor...

Polat 2 ay önce eklendi.

Biz Aydın DOĞAN'a kızıyorduk, ne büyük hata etmişiz. Adam iyi bile dayanmış bu baskılara. Şimdi artık tamamen Akp yalakası sözde medya kaldı geriye.

Ahmet 2 ay önce eklendi.

Atıldı yani? Ekmeğinden oldu?

Tata Tonga 2 ay önce eklendi.

Eeee yaşlandı artık... refleksleri zayıfladı...

Secmen 2 ay önce eklendi.

Reisiniz emekli olsun ekonomi dis politika vss hepsi iflas etti.

EKOLL 2 ay önce eklendi.

Adam devlet memuru mu ki emekliliğini istemiş.

ismet 2 ay önce eklendi.

ULAN BU ÜLKEDE KARAKTER SAHİBİ İNSAN YOKMU NERDE KENDİNİ GAVURA SATMIŞ Bİ ALAY ŞEREFSİZ VAR AHLAKSIZ HEM SÖYLÜYOR SONRA ÖZÜR DİLİYOR.KAYPAK KORKAK ADAM MÜSVETTESİ

Yurt 2 ay önce eklendi.

Anca gidersin ,içindekileri artık evdekilere dökersin

Aga 2 ay önce eklendi.

Skandal ?

Moruk 2 ay önce eklendi.

Kardeşim adam muşmulaya dönmüş zaten, 20 yıl önce falan tekaüt olması gerekmiyor muydu?

Recep Güler 2 ay önce eklendi.

KIDEM TAZMİNATINI YÜKSELTEREK,EMEKLİ OLMAK İÇİN,,NELER YAPMIŞTA-DUA ET-BAŞKAN MAHKEMEYE VERMESİN!!!

vatan 2 ay önce eklendi.

bendeniz chp karşıtı bir zihniyetimdir.lakin oğuz orda doğruyu söyledi ama arkasında duramadı bu tür icraatlar chp zihniyetine yarar .zaten biz müslümanım diyenler doğru olsak chp 24 yıl sonra ankara istanbulu alırmıydı

Bela 2 ay önce eklendi.

Utanmaz herif defol git

Serdar 2 ay önce eklendi.

Bu kanalda 19 yıl, öbür kanallarda bilmem kaç yıl. Git kardeşim yeni nesle, yeni yüzlere yer aç. Mecbur muyuz 40 yıl senin yüzünü görmeye?

Yusuf can 2 ay önce eklendi.

Elestirebilir halen ulkemuzde haber sunan spikerler haber sunmuyor tartışma programı şu iyot sen haberi yap Aynı kaptan beslendiginuz mimarlar odasında bir mimar çağır o yapsın bu eleştiriyi,deneyimli hangi deneyim tarafsuzim deyip taraf olanlara benim lafım emekli olduktan sonra gir mesrebine uygun bir partiye siyaset yap

Ali Demir 2 ay önce eklendi.

Diğerlerine bakınca gene de iyi adamdır.Emekliliğini isteyerek en büyük özrü dilemiş...

İlhan cem 2 ay önce eklendi.

Dönek herif yaşından başından utan. Ya oldugun gibi görün yada göründügün gibi ol münafık seni ya.

KAYA 2 ay önce eklendi.

sOY İSMİNDEN NE ŞEREFSİZ OLDUĞU BELLİ OLUYOR. oğuz b...sever

Maho 2 ay önce eklendi.

Yazıklar olsun sana senin gibilere ne güzel inanmiştık sana oğuz abi ama hiç yakışmadı senin gibi şöhret olmüş kişiye yakışırmı sana böyle arkadan vurma hem sana ne olduda böyle yalakalık yaptın sen şöhret olmüş bir sipikersin alçaklara yaralanacağina dürüst olda ALLAHA yaran artık seni sevmiyorum

fatoşşşşşşşşş 2 ay önce eklendi.

çok geç bile kalmış bu moruk beyni sulanmış bunun