• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Taksilerde kısa mesafe ücretleri ile ilgili açıklama!

Taksilerde özellikle kısa mesafelerde yolcu alınmamasına çözüm olarak getirilen indi-bindi ücretinin çözüm olmayışının üzerine, vatandaşlar ve tüketici dernekleri, taksicilerin kısa mesafede yolcu almamayı sürdürdüğünü belirtti.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vahap kalyoncu

Bu işin plaka tahditiyle ne alakası var bilende konuşuyor bilmeyende büyün süç İBB nindir çünkü süç işleyen kiralıkçı plaka sahibi değildir.Bir madde ilave edecek yönetmeliğe şöyleki: kanun dişi hareket edenin rusumu 1 ay dondurulacak bak bakalım yapabiliyormu.
  • 5 Yıl Önce

Ahmet

Çözüm yurtdışında olduğu gibi özel firmalara yetki vermek, bu şekilde indi bindi ücretinde bile rekabet oluyor, şoförün isim, kimlik no, plaka ve şirket iletişim no şoför koltuğu arkasında oluyor, tek kişi de olsa herkes arka koltuğa oturuyor ve şoför kontrol altında olduğunu hissediyor, kültürümüzden dolayı tek olduğumuzda ayıp olmasın diye yanına oturuyoruz sıgara dumanı, yoldan geçenlere küfür, yüksek müzik, yolu bilmediğini hissettiğinde şehir turuna çıkarma. Hele turistlere yapmadıkları sahtekarlık yok, 50 TL verdiklerinde cebindeki 5TL ile yıldırım hızında değiştirip 5 TL verdiklerini iddia etmeleri, Sultanahmet, Eminönü ve Taksim'den turistleri alıp yeni havaalına 50-100 Euro para isteyip, bıraz ileriye gittikten sonra arabasının bozulduğu veya acil bir durum olduğunu iddia edip başka bir taksiye bindirip şoföre 150 TL verip onları havaalanına götürmesini istiyor, geri kalan 200-300 TL cebellezi, günde 5 turist bu şekilde dolandırdımı yeter (%5'i bulmayan az sayıda helal süt emmişler hariç).
  • 5 Yıl Önce

paramech

Kalite, anlayış ve hizmet noktasındaki zayıflıklarını asla düzeltemeyecek bir kitle. Eczacı nasıl ki diplomasını artık kiraya veremiyor, taksi plakası da kiraya verilmesin. Plaka sahibi tek kişi olsun ve aracı o kullansın. Belirli bir hata oranına sahip olanın da plakası satışa çıkartılıp o hak elinde alınsın. Kontrol ve denetim yok. Araçlar kalitesiz, pis, sigara kokuyor, yolda hiçbir kural yokmuş gibi gidiyor, para üstünü iç ediyor... Ahh uber ahhhh....
  • 5 Yıl Önce

Ömer

Bunun sebebi Apart nin plaka lobisine seçim öncesi sağladığı rant.Plaka fiyatı arttı mal sahibi şoförü zorluyor.Şoför ne yapacak...
  • 5 Yıl Önce

İşsiz

Yeni taksi plakaları piyasaya sürülünce sorun çözülür. Kartel haline geldiler. En ucuz plaka birkaç milyon. Daha ulaşılabilir fiyat rekabeti de kaliteyi de getirir. Zam çözüm değil.
  • 5 Yıl Önce

ahmet yüksel

sayın taksiciler derneği yıllardır diyoruz ki: şöför değişim saatlerini tek plaka ve çift plaka için farklı saatlerde yapmak çok mu zor? böylece hem vatandaş taksisiz kalmaz taksici de müşterisiz.Ve kötü niyetli taksi şoförunün de bahanesi olmaz. Tamam hüber dediniz kaldırıldı.Peki sizin kaprislerinizi vatandaş çekmek zorunda mı? şu tek-çift plaka ya bağlı şöför değişim saati uygulamasını getirin.ve şöförlerinize mesleki eğitim en azından GPS kullanmayı öğretin.Kİ aldığınız aidatı hakedin.
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23