AKİT MENÜ

Ekonomi

İnnova’nın self servis çözümleri Katar’da

Türk Telekom Grup şirketi İnnova, self servis çözümler alanındaki markası Kiosk İnnova, uluslararası alandaki başarısını Katar’a taşıdı.

Katar’ın en önemli yardım kuruluşlarından biri olan ve bağış toplama işlemlerini daha düzenli ve sistemli hale getirebilmek için self-servis çözümlere ihtiyaç duyan Qatar Sheikh Eid Charity, Kiosk İnnova mühendisleri tarafından geliştirilen çözümleri tercih etti. Konuyla ilgili açıklama yapan İnnova Genel Müdürü Aydın Ersöz: “Bir Türk Telekom Grup şirketi olarak dünya standartlarında geliştirdiğimiz yenilikçi çözümlerimizden birini daha hayata geçirmekten gurur duyuyoruz. Katar’lı yardım kuruluşu Qatar Sheikh Eid Charity için geliştirdiğimiz bağış kiosku çözümü de, Türk Telekom Grubu’nun uluslararası alandaki başarısının örneklerinden biri oldu” dedi.

Yorumlara Git

Handan Toprak Benli'ye 10 yıl hapis cezası

ABD başkanı Trump'ı Kazakistan Cumhurbaşkanı övdü: Hiç kimse beklemiyordu!

Aylardır Selahattin Demirtaş asılı duruyor! Fondaş T24 unuttu mu yoksa algı operasyonu mu çekiyor?

Libya Genelkurmay Başkanını taşıyan özel uçak Ankara'da düştü

Bursa'nın otomotiv devi Renault'ta eylem: İşçiler kazan kaldırdı!