AKİT MENÜ

Ekonomi

New York borsası yükselişle açıldı

WASHINGTON (AA) - New York borsası, haftanın son işlem gününe yükselişle başladı.

Açılışta Dow Jones endeksi, yüzde 0,25 artışla 26.802,51 puandan işlem gördü.

S&P 500 endeksi yüzde 0,21 kazançla 3.222,26 puandan ve Nasdaq endeksi yüzde 0,28 yükselişle 10.502,90 puandan işlem görmeye başladı.

Haftanın son işlem gününde endeksler, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakalarındaki artış ve salgında ikinci dalga endişelerine rağmen pozitif bir seyir izledi.

Kovid-19 salgınının merkezi ve en çok can kaybının yaşandığı ülke olmaya devam eden ABD'de dün rekor sayıda yeni vaka tespit edildi. Ülkede 24 saatte 77 binden fazla yeni tanı koyulurken, ABD'de virüs bulaşan kişi sayısı toplam 3,7 milyona ulaştı.

Yorumlara Git

Adalet Bakanlığı'ndan 81 ildeki mahkemelere genelge! Gürlek: Halk düşmanlarının gözünün yaşına bakmayın!

Siyonist katillerden Lübnan’da katliam çığırtkanlığı! Gözü dönen aşırı sağcı Bakan Ben-Gvir, barış mutabakatına karşı Netanyahu’yu kışkırttı!

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası