AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da bir kişi evinde ölü bulundu

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde bir kişi evinde ölü bulundu.

Elvan Sürmelioğlu (37), Güzeloba Mahallesi 2295 Sokak'ta yalnız yaşayan ve yemek getirdiği arkadaşı Halil Cengiz'in (40) kapısını çaldı.

Kapı açılmayınca arkadaşını telefonla arayan Sürmelioğlu, sesin evden gelmesi üzerine kapıyı zorlayarak açtı. Cengiz'i mutfakta hareketsiz bulan Sürmelioğlu, durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Hayatını kaybettiği belirlenen Cengiz'in cenazesi, incelemenin ardından Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

- Babası da iki hafta önce ölmüş

Yaklaşık bir yıldır işsiz olan Halil Cengiz'in iki hafta önce babasını kaybettiği, bugün de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi yaptırdığı öğrenildi.


Yorumlara Git

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD

Türkiye için alarm veren rapor! Çocukların karıştığı suçlarda yüzde 51 artış!

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!