AKİT MENÜ

Aktüel

Mersin'de seyir halindeki otomobil yandı

MERSİN (AA) - Mersin'in Silifke ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobilde hasar meydana geldi.

B.G. idaresindeki 55 HK 478 plakalı otomobil, Büyükeceli Mahallesi Boğsak Tüneli çıkışında henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Sürücü otomobili yol kenarına çekerek, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine sevk edilen ekipler, yangını kısa sürede söndürdü.

Otomobilde hasar oluştu.

Yorumlara Git

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD

Türkiye için alarm veren rapor! Çocukların karıştığı suçlarda yüzde 51 artış!

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!