AKİT MENÜ

Siyaset

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İtalya Başbakanı Conte ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İtalya Başbakanı Giuseppe Conte ile telefonda görüştü.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, İtalya Başbakanı Giuseppe Conte ile telefon görüşmesi yaptı.

Haberleşme Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Başkan Erdoğan-Conte görüşmeleri, Türkiye-İtalya ilişkileri ve bölgesel meseleler ele alındı.

Yorumlara Git

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş

Conileri ağırlamak için genelevleri boyamışlardı! Dünkü kerhaneciler NATO karşıtı oldu