AKİT MENÜ

Siyaset

Yeniden Refah Partisi, İstanbul Sözleşmesi’ne karşı sokağa indi

Yeniden Refah Partisi Beşiktaş İlçe Teşkilatı, İstanbul Sözleşmesi’nin feshedilmesi için eylem düzenledi.

 yeniakit.com.tr  

Yeniden Refah Partisi Beşiktaş İlçe Teşkilatı, Türk toplum yapısı göz önünde bulundurulmadan hazırlanan ve kadına şiddet oranını katbekat artıran İstanbul Sözleşmesi’ne karşı eylem yaptı. Beşiktaş, Demokrasi Meydanı’nda gerçekleştirilen eylemde, Yeniden Refah Partisi Beşiktaş İlçe Başkanı Osman Toprak bir konuşma gerçekleştirdi.

Başkan Toprak, İstanbul Sözleşmesi’ne destek veren CHP’li Beşiktaş Belediyesi’ni eleştirdi.

Vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirilen eylemde, CHP yönetiminin de İstanbul Sözleşmesi’ne yönelik tutumu tenkit edildi.

Yeniden Refah Partisi’nin eyleminde, “İstanbul Sözleşmesi’ne Hayır” , “Kadına Şiddet 4 kat arttı” , “Erkekler Evden Atıldı” , “Çocuklarımızın Suçu Ne?” ve “Bu Yasa Kimi Koruyor?” yazılı pankart ve dövizler açıldı.

Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!