AKİT MENÜ

Aktüel

Endonezya, Malezya ve Japonya'da Kovid-19 salgınına dair gelişmeler

CAKARTA (AA) - Asya-Pasifik ülkelerinden Endonezya, Malezya ve Japonya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları artmaya devam ediyor.


Endonezya Sağlık Bakanlığı verilerine göre, ülkede son 24 saatte Kovid-19 vaka sayısı 3 bin 989 artarak 244 bin 676’ya yükseldi.

Virüs nedeniyle ölenlerin sayısı 105 artışla 9 bin 553’e, iyileşenlerin sayısı 2 bin 977 artışla 177 bin 327’ye ulaştı.

Öte yandan ülke genelinde güvenlik güçlerinin Kovid-19'la mücadele tedbirlerine uyum konusunda denetimleri sıkılaştırıldı.

- Malezya

Malezya Sağlık Bakanlığının verilerine göre ülkedeki Kovid-19 vakaları son 24 saatte 52 artarak 10 bin 219’a, aktif vakalar ise 734’e yükseldi.

Bugün 40 kişi daha sağlığına kavuşurken iyileşenlerin sayısı 9 bin 355’e çıktı.

Kovid-19’dan toplam 130 kişi yaşamını yitirdi, son 24 saatte ise virüsten ölen olmadı.

Öte yandan Malezya Savunma Bakanı İsmail Sabri Yakub, dünden bu yana Kovid-19 tedbirlerine uymadığı için 522 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.

- Japonya’da vaka sayısı 80 bine yaklaştı

Japonya Sağlık, Çalışma ve Refah Bakanlığı verilerine göre, Japonya’da Kovid-19 kaynaklı vaka sayısı son 24 saatte 472 artarak 79 bin 964’e çıktı.

Son bir günde 4 kişinin hayatını kaybetmesiyle Kovid-19'dan ölenlerin sayısı 1520’ye yükseldi.

Yorumlara Git

Büyük bomba patladı! Özgür Özel'den Ekrem İmamoğlu'na darbe!

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak