AKİT MENÜ

Aktüel

Eskişehir'de Kovid-19 denetimlerinde 30 kişiye para cezası

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirlerine ilişkin denetimlerde 30 kişiye idari para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesince oluşturulan özel ekip, Kovid-19 tedbirlerine yönelik kontroller kapsamında bazı adreslerde denetim yaptı.

Polisler, bir dernek binasında sosyal mesafe kuralına uyulmadığını tespit etti.

Çalışmalar kapsamında 30 kişiye, Kovid-19 tedbirlerine aykırı davrandıkları gerekçesiyle toplam 94 bin 500 lira ceza kesildi.

Yorumlara Git

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek