AKİT MENÜ

Aktüel

Samsun'da narkotik uygulaması yapıldı

SAMSUN (AA) - Samsun'da düzenlenen narkotik uygulamasında 9 şüpheli gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesince kent merkezinde gerçekleştirilen uygulamalarda 152 kişi, 27 araç, 9 iş yeri, 5 park ve 5 metruk bina kontrol edildi.

Uygulamada, 5 kişi hakkında yeni tip koronavirüs tedbirlerine aykırı davranmaktan idari işlem yapıldı.

Adreslerde ve kişilerin üzerinde yapılan aramalarda, ruhsatsız tabanca, 6 tabanca fişeği, 471 kapsül sentetik hap, 1,19 gram esrar, 9,50 gram metamfetamin, 4 ekstazi hap ve esrarlı sigara ele geçirildi.

Uygulamalarda 9 zanlı gözaltına alındı.

Zanlılardan 5'i "uyuşturucu madde kullanmak" suçundan işlem yapıldıktan sonra serbest bırakıldı. "Uyuşturucu madde ticareti yapmak" suçundan gözaltına alınan 4 şüphelinin ise işlemleri sürüyor.

Yorumlara Git

'Son dakika' servis edildi! Bakan Hakan Fidan'dan Katar hamlesi

CHP’li İBB’den Tuzla’da 30 bin mazlumu sokağa atma tehdidi! Genç Başkan Eren Ali Bingöl’den kendi partisine sarsılmaz isyan!

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!

İşgalci İsrail güney Suriye’de terör estiriyor! BM kritik Suriye raporunu açıklayarak barbarlığı ifşa etti!