AKİT MENÜ

Aktüel

Kocaeli'nde toplu ulaşım araçlarında koronavirüs tedbirleri anlık izleniyor

KOCAELİ (AA) - Kocaeli'nde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında toplu ulaşım araçlarında sosyal mesafe ve maske uygulaması anlık takip ediliyor.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Ulaşım Dairesi Başkanlığı bünyesinde son teknolojik donatılarla kurulan Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOM), toplu taşıma araçlarında yaşanılan sosyal mesafe ve maske ihlallerine anlık müdahale ediyor.

Salgın sürecinde toplu taşıma araçlarını kullanan vatandaşların sağlığını korumak ve riskleri en aza indirebilmek için UKOM tarafından araç içi kameralar aracılığıyla sürekli denetim yapılıyor.

18 kişilik ekibin çalıştığı merkezde, 365 hat üzerinde bulunan 730 güzergahta seyir halinde olan kooperatiflere bağlı 2 bin 100 halk otobüsü ve 336 Büyükşehir Belediyesi otobüsü, gün boyunca izleniyor.

Vatandaşlardan gelen şikayetler doğrultusunda "153 Çağrı Merkezi" ile koordineli çalışan UKOM, araç çalışma saatleri, güzergah kontrolleri ve durak giriş çıkışlarını sürekli takip ederek olası ihlallere anında müdahale ediyor.

Öte yandan ihlal tespit edilen araçlar ve sürücüler hakkında da idari yaptırımlar uygulanıyor.

Yorumlara Git

'Son dakika' servis edildi! Bakan Hakan Fidan'dan Katar hamlesi

CHP’li İBB’den Tuzla’da 30 bin mazlumu sokağa atma tehdidi! Genç Başkan Eren Ali Bingöl’den kendi partisine sarsılmaz isyan!

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!

İşgalci İsrail güney Suriye’de terör estiriyor! BM kritik Suriye raporunu açıklayarak barbarlığı ifşa etti!