AKİT MENÜ

Aktüel

Latin Amerika ülkelerinde Kovid-19'dan ölümler artıyor

ANKARA (AA) - Latin Amerika ülkelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vaka ve ölümleri artmaya devam ediyor.

Bölge basınındaki haberlere göre, Arjantin'de son 24 saatte Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısı 429 artarak 13 bin 482'ye, vaka sayısı da 8 bin 782 artışla 640 bin 147'ye yükseldi. Sağlığına kavuşanların sayısı ise 508 bin 563 oldu.

- Şili'de ölü sayısı 12 bin 321'e yükseldi

Şili'de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 23 artışla 12 bin 321'e, vaka sayısı 1055 artışla 448 bin 523'e çıktı. İyileşenlerin sayısı da 399 bin 555 olarak açıklandı.

- Bolivya'da ölü sayısı 7 bin 654'e çıktı

Bolivya'da Kovid-19 nedeniyle son 24 saatte 37 kişinin yaşamını yitirmesiyle toplam can kaybı sayısı 7 bin 654'e, vaka sayısı da 310 artışla 130 bin 986'ya ulaştı. Ülkede Kovid-19'dan iyileşenlerin sayısı da 90 bin 240 olarak açıklandı.

Yorumlara Git

Laikçi azınlık başörtülüleri imha planı yaparken… CHP’li İzmir Büyükşehir’den toplu yoga ayini

Son dakika! Haymana Belediye Başkanı CHP'den istifa etti

CHP'li Adalar Belediyesi'nde kirli çark ifşa oldu: Detaylar evlere şenlik!

Ünlü isimden 'Kupanın en kötü takımı' seçilen A Milli Takım’a sert tepki: Bunlara uçak tahsisi israftır

Avrupalı liderlerden net mesaj ABD ve NATO’dan sıkıldılar