AKİT MENÜ

Siyaset

Deprem ve afette hedef ilk 6 saat

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Deprem ve afetlerde ilk 6 saat çok önemli. İlk 6 saati iyi yönettik yönettik, sonrası devletimiizin kapasitesiyle başarılı bir şekilde gidecektir. Bugüne kadar bunu başardık. Özellikle ilk 6 saatteki iletişim, trafik, sağlık müdahaleleri, tahliyeler... Bütün bunları sağlamaktır” dedi.

İstanbul Afet Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı’nda konuşan Soylu, şöyle devam etti: “2021 yılını Afet Eğitim Yılı ilan edeceğiz. Yeni doğan çocuktan en yaşlımıza kadar büyük bir seferberlikle herkese dokunacağız. Afetten önce hangi tedbirleri almalıyız, riskleri nasıl azaltmalıyız, afet anında ve sonrasında neler yapmalıyız? AFAD Başkanlığımız, bu meselelerle ilgili hazırlık yapıyor. Tüm Türkiye’de afet eğitim seferberliğini ortaya koymamız gerekir.”

Yorumlara Git

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş

Conileri ağırlamak için genelevleri boyamışlardı! Dünkü kerhaneciler NATO karşıtı oldu