AKİT MENÜ

Gündem

Ermenistan ağır kayıplar veriyor! Azerbaycan 200 tank ve 30 hava savunma sistemi havaya uçurdu

Azerbaycan ordusunun topraklarını işgalden kurtarmak için başlattığı karşı harekatta, Ermenistan ordusunun kayıplarıyla ilgili son bilanço açıklandı.

Sivil yerleşim yerlerine saldırarak provokasyona girişen ancak bin pişman olan Ermenistan, Karabağ'da Azerbaycan karşısında büyük kayıplar vermeye devam ediyor.

Kardeş ülke Azerbaycan, Karabağ'daki çatışma bölgesinde Ermenistan ordusunun verdiği zayiatları tek tek açıklayarak son bilançoyu açıklamayı sürdürüyor.

Türkiye'den satın alarak ordunun envanterine katan Azerbaycan, Ermenistan'a karşı Türk SİHA'larıyla hava üstünlüğünü sağladı. 

Azerbaycan'dan yapılan son açıklamaya göre, SİHA'lar tarafından tank, hava savunma ve füze sistemleri, komuta merkezleri, mühimmat depoları tek tek imha ediliyor.

Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamada, 4 gün boyunca devam eden çatışmalarda, "Yaklaşık 200 tank ve zırhlı aracın, 228 top ve füze sisteminin, 30 hava savunma sisteminin, 6 komuta yönetim ve komuta gözlem mıntıkasının, 5 mühimmat deposunun, 110 otomobilin ve 1 S-300 sisteminin imha edildiği" duyuruldu.

 

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında