AKİT MENÜ

Siyaset

Bakanlıktan gönderme: Işıklarımız hiç sönmedi

İçişleri Bakanlığı’ndan AYM Üyesi Engin Yıldırım’ın tweetine göndermeli cevap geldi.

Yıldırım’ın “Işıklar yanıyor” mesajına İçişleri Bakanlığı “Işıklarımız hiç sönmüyor” göndermesinde bulundu. Skandala tepki gösteren Adalet Bakanı Abdulhamit Gül de, “Vesayet özlemi içinde olanlar, hukuk adına konuşma ehliyetini yitirirler. Işıkları millet açar, millet kapatır” dedi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ise, “AYM üyeleri arasında belli ki vesayet özlemi çekenler var. Kimse merak etmesin, milletimiz feraset sahibidir, lüzumsuz ışıkları söndürmeyi iyi bilir” dedi. AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı da “Herkes, görev yaptığı yer ve kurumun ‘mehabetini’ gözetmekle mükelleftir. Aksi takdirde layık olmadığı yerde fuzuli şagil durumunda demektir” ifadesini kullandı.

Yorumlara Git

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor