AKİT MENÜ

Gündem

Adana Emniyeti hırsızlara geçit vermiyor! Bir ayda 168'i yakalandı

Adana'da Eylül ayı süresince, hırsızlık yaptığı gerekçesi ile gözaltına alınan 232 kişiden 168’i tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Güncelleme Tarihi:

Adana Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Hırsızlık ve Yankesicilik ile Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri Eylül ayında meydana gelen hırsızlık olaylarının bir çoğunu çözdü.

Emniyet mensupları, gelen şikayetlerin hepsini tek tek inceleyip üzerine giderek 232 şüpheliyi yakaladı. 24 saat esasına gören çalışan hırsızlık dedektifleri yakaladıkları zanlıların ev ve üst aramasında ise çaldıkları eşyaları bularak sahiplerine teslim etti. Gözaltına alınan zanlılar emniyette sorgulandıktan sonra adliyeye sevk edildi.

Bir ayda 168 hırsız cezaevine gönderildi

Eylül ayı boyunca Adana'da 168 hırsız tutuklandı. Polis çalınan 17 motosikleti de bulup sahiplerine teslim etti.

Bu arada sadece 26 Eylül-2 Ekim tarihleri arasında ise 51 hırsızlık zanlısı tutuklandı.

Yorumlara Git

İslam karşıtı Leman’ı protesto etti savcı dava açtı

Binlerce FETÖ’cü ‘bot’ Özel’i desteklemiş

Bennett'ten katil Netanyahu yönetimine eleştiri: Terör Devleti İsrail’de 'Lübnan' çatlağı

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart