AKİT MENÜ

Gündem

Selfie çekmek isteyen genç kız canından oldu

Muğla'nın Ortaca ilçesinde 4 katlı binanın çatısında selfie çekerken metrelerce yükseklikten düşen 15 yaşındaki M.G.K. tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Olay, 12 Ekim Çarşamba günü Ortaca'nın Terzialiler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, 15 yaşındaki M.G.K., 4 katlı binanın çatısında selfie çekerken elindeki telefonu düşürdü.

Telefonu almak için eğilen genç kız dengesini kaybederek binanın çatısından beton zemine düştü.

Ağır yaralanan genç kızın düşme anı ve sonrasında yaşananlar çevredeki güvenlik kameralarına saniye saniye yansırken, ihbar üzerine olay yerine gelen sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralıya ilk müdahaleyi yaparak hastaneye kaldırdı.

Ortaca Devlet Hastanesi'nde yapılan ilk müdahalenin ardından durumu kritik olan M.G.K., Muğla'ya sevk edildi ve yoğun bakımda tedavi altına alındı.

Hastanede günlerdir yaşam savaşı veren M.G.K. doktorların tüm çabalarına rağmen hayatını kaybetti. Genç kızın ölüm haberi ailesi ve tüm sevenlerini yasa boğdu.

Yorumlara Git

Türkiye’yi gömeceğim derken bakın ne yaptı!’ “ABD gayet iyi, okul paralı, sağlık paralı…”

1 milyonu aştı! Ankara'da AK Parti'ye üyelik yağmuru

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak