AKİT MENÜ

Yerel

Adana’da korkunç görüntü! Yol kenarında ceset bulundu

Adana'nın Sarıçam ilçesinde 47 yaşındaki bir şahıs yol kenarında çalılıkların arasında ölü bulundu.

IHA

Olay, sabah saatlerinde merkez Sarıçam ilçesi Çarkıpare Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sabah işe gitmek için yola çıkan vatandaşlar çalılıkların arasında hareketsiz yatan bir erkek şahsı gördü. Durumun polis ve sağlık ekiplerine bildirilmesi üzerine olay yerine gelen ekipler 47 yaşındaki M.Ç.'nın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Yapılan ilk incelemelerde şahsın vücudunda herhangi bir bıçak veya ateşli silah yarası olmadığı belirlendi. İntihar üzerinde durulan olayla ilgili ceset, otopsi yapılmak üzere Adana Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

{galleryalbum id:123911 slug:'amerikada-calistigi-laboratuvardaki-usulsuzlukleri-ifsalamisti-adanali-bilim-adami-gunlerdir-kayip'}

{galleryalbum id:122890 slug:'adanalilar-bu-sefer-saka-yapmiyor-allaha-kufur-eden-oldurulecek'}

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!