AKİT MENÜ

Gündem

Bakan Işıkhan: İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesinde

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan yaptığı açıklamada "İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi. Özellikle gençlerin ve kadınların işgücüne ve üretime etkin katılımını sağlamak için gayret ediyoruz." ifadelerini kullandı.

IHA
Güncelleme Tarihi:

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan açıklamalarda bulundu.

"Son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi"

 

Bakan Işıkhan'ın ifadeleri şöyle:

İşsizlik oranı son 25 yılın en düşük seviyesine geriledi.

Özellikle gençlerin ve kadınların işgücüne ve üretime etkin katılımını sağlamak için gayret ediyoruz.

 

 

Yorumlara Git

Kafalarda soru işaretleri oldu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği

İsrailli tabur komutanı Lübnan'da nalları dikti