AKİT MENÜ

Ekonomi

‘Cep’te tüketicinin kafası karışmayacak

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, cep telefonu kampanyalarında tüketicilerin kafa karışıklığını giderecek uygulamanın bu ay hayata geçirileceğini bildirdi.

Güncelleme Tarihi:

ANKARA - Bakanlık olarak tüketici haklarının korunmasına büyük önem verdiklerini ifade eden Elvan,  cep telefonu kullanan vatandaşların abone olurken, kampanya seçerken, tarife tercihi yaparken ve hizmetlerden yararlanırken bilinçli ve dikkatli olmaları gerektiğini belirtti. Tüketicilerin mağdur olmaması için bilgilendirme seferberliği başlatılacağını ifade eden Elvan, bu amaçla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından "Tüketici Bilgilendirme Rehberi" hazırlandığını bildirdi. 

Tüketici Bilgilendirme Rehberinde, bilgilendirme yapılacak başlıklardan bazıları şöyle:

Mobil haberleşme hizmetlerinde abonelik tesis ederken dikkat etmem gereken hususlar nelerdir? 

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Tarife ücreti değişikliği durumunda yapılması gerekenler?

Taahhütlü tarife nedir ve neden tercih edilmeli ya da edilmemelidir?

Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim?

Faturam tarifemde belirtilen tutardan fazla geldi. Ne yapmalıyım?

Mobil telefon cihazı alırken nelere dikkat edilmelidir?

Cihazımı kaybettim/çaldırdım. Ne yapmam gerekir?

Yorumlara Git

CHP nereye el atsa rezil oluyor! İşte yaşancı Ali Mahir’in ÖLDÜ dediği fil

Yaşlı adam neye uğradığını şaşırdı! Bu da alkollü kadın terörü

Sakarya ve Kocaeli'nin su kaynağı! Sapanca Gölü'nden üzen haber

Bakan Güler yeni çalışmayı duyurdu: 3 çocuğu olan aileler 1'inin askerlik yerini seçebilecek

Bakan Güler’den sınır ötesine net mesaj: SDG'nin ferdi entegrasyonu şart