AKİT MENÜ

Gündem

Ya inkâr, ya firar... FETÖ sanığı mahkeme arasında firar etti!

Ordu'da FETÖ/PDY soruşturması kapsamında görülen mahkeme sırasında tutuksuz yargılanan bir kişi verilen aradan sonra firar etti.

Güncelleme Tarihi:

Ordu'da, FETÖ/PDY'ye yönelik soruşturma kapsamında ağırlıklı olarak esnafların yer aldığı 71 sanığın yargılandığı davanın duruşmasına devam edildi.

Ordu 1. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davada mahkeme heyeti, tutuklu sanık Mikail Ö.'nün, tutuklulukta geçirdiği süre, kaçma şüphesinin olmaması ve ByLock kullanmadığı yönündeki tespit nedeniyle yurt dışı yasağı konarak adli kontrol şartıyla tahliyesine karar verdi.

Zaman zaman ara verilen duruşmalarda tutuksuz yargılanan sanıklar Serhat İ., Zülfü K., Fatih İ. ve Osman F.Ş.'nin yargılanmasına başlandı. Ancak Serhat İ. ve Zülfü K. raporlu oldukları için duruşmaya katılmazken, sadece Osman F.Ş. duruşmada hazır bulundu.

Öğleden önce duruşmalara katıldığı belirlenen Fatih İ.'nin verilen arada adliye binasından firar ettiği anlaşıldı. Mahkeme bu 4 kişi hakkında ByLock kullandığının tespit edildiğini belirterek tutuklama kararı verdi. 

 

Yorumlara Git

Avrupalı liderlerden net mesaj ABD ve NATO’dan sıkıldılar

Alanya açıklarında dev sürpriz! Amatör balıkçı balina görüntüledi

Sudan'dan Türkiye'ye çağrı: "Gerçekleri Türkiye ortaya çıkartır”

Flaş gelişme! O delegeler CHP Genel Merkezi’ne ihtar çekecek!

Mobing ile gelen ölüme komik ceza O müdüre tenzili rütbe