AKİT MENÜ

Gündem

Erbaş’ı kabul etti

Başbakan Binali Yıldırım dün önemli ve kritik görüşmeler gerçekleştirdi.

Başbakan Yıldırım, ilk olarak çiçeği burnunda yeni Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş’ı kabul etti. Çankaya Köşkü’nde, gerçekleştirilen kabul, yarım saat sürdü.  

MGK Öncesi kritik görüşme

Başbakan, kuvvet komutanlarıyla da görüştü. Yıldırım, Barzani’ye karşı yol haritasının belirleneceği kritik Milli Güvenlik Kurulu öncesi Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler, Deniz Kuvvetleri Komutanı Koramiral Adnan Özbal, Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Hasan Küçükakyüz ve Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin’i Çankaya’da ayrı ayrı kabul etti.

 


Yorumlara Git

Haftada 240 milyon dolar, ayda 1 milyar dolar ihracat Üretmenin haklı gururunu yaşıyoruz

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde büyük provokasyon: Amedspor Bayrağı köprüye asıldı!

Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti