Gündem
Erbaş’ı kabul etti
Başbakan Binali Yıldırım dün önemli ve kritik görüşmeler gerçekleştirdi.
Başbakan Yıldırım, ilk olarak çiçeği burnunda yeni Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş’ı kabul etti. Çankaya Köşkü’nde, gerçekleştirilen kabul, yarım saat sürdü.
MGK Öncesi kritik görüşme
Başbakan, kuvvet komutanlarıyla da görüştü. Yıldırım, Barzani’ye karşı yol haritasının belirleneceği kritik Milli Güvenlik Kurulu öncesi Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler, Deniz Kuvvetleri Komutanı Koramiral Adnan Özbal, Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Hasan Küçükakyüz ve Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin’i Çankaya’da ayrı ayrı kabul etti.