AKİT MENÜ

Gündem

Erbaş’ı kabul etti

Başbakan Binali Yıldırım dün önemli ve kritik görüşmeler gerçekleştirdi.

Başbakan Yıldırım, ilk olarak çiçeği burnunda yeni Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş’ı kabul etti. Çankaya Köşkü’nde, gerçekleştirilen kabul, yarım saat sürdü.  

MGK Öncesi kritik görüşme

Başbakan, kuvvet komutanlarıyla da görüştü. Yıldırım, Barzani’ye karşı yol haritasının belirleneceği kritik Milli Güvenlik Kurulu öncesi Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler, Deniz Kuvvetleri Komutanı Koramiral Adnan Özbal, Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Hasan Küçükakyüz ve Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin’i Çankaya’da ayrı ayrı kabul etti.

 


Yorumlara Git

Bilal Erdoğan Büyük Çamlıca Camisi’nde konuştu: İnsanlığa yapılacak en büyük hizmet budur!

CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü yatak odasını basına gösterdi! “Neden yapıldığını anlayamadığımız bir acayip oda”

Vance’den siyonistleri çıldırtan açıklama: İran'la nihai anlaşma sağlanacak

‘Nur’suz İngiliz’den Siyonist güzellemesi! Yahudiler bu dünyaya nur saçmaya gönderilmiş

Haymana Belediye Başkanı AK Parti'ye geçti! Rozetini Erdoğan taktı