AKİT MENÜ

Gündem

İBB'nin yeni başkanından ilk mesaj!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin yeni başkanı Mevlüt Uysal teşekkür konuşması yaptı.

Güncelleme Tarihi:

İşte Uysal'ın konuşması:

''Başkanlık benim için onurlu bir görev, layık olmaya çalışacağım. İnşaallah, İstanbullular'a mahcup olmayız diyorum.

AK Parti grubu adına aday gösterildim, başta genel başkanımıza, genel merkez teşkilatımıza, grup yönetimimize teşekkür ediyorum.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 1994 yılında burada göreve başladı ve belediyecilikte çığır açtı. Güzel bir İstanbul'da yaşıyoruz diyebiliyorsak onun eseri diyorum.''

Yorumlara Git

Futbolcu cinayetinde Aleyna Kalaycıoğlu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu için karar

'Son dakika' servis edildi! Bakan Hakan Fidan'dan Katar hamlesi

CHP’li İBB’den Tuzla’da 30 bin mazlumu sokağa atma tehdidi! Genç Başkan Eren Ali Bingöl’den kendi partisine sarsılmaz isyan!

Kırmızı alarm verilen İtalya'da tehlike büyüyor

"Naylon Nazmi" foncuların kucağında! Gazeteciler Cemiyeti meslek örgütü mü, yoksa Haçlı fonlarıyla dönen Saadet Kulübü mü!