AKİT MENÜ

Gündem

Amerikan silahı Sig Sauer'i ilk onlar bıraktı

Sig Sauer'i ilk bırakan Cumhurbaşkanlığı korumaları oldu.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Cumhurbaşkanı Erdoğan talimatı verdi; ilk adımı da Cumhurbaşkanlığı korumaları attı.

Habertürk TV'nin edindiği bilgilere göre Sig Sauer silahları kullanan Cumhurbaşkanlığı korumaları o silahı bıraktı.

Bundan böyle, Cumhurbaşkanlığı bünyesinde bulunan polis memuru ve özel harekatçılar Yavuz16 adı verilen yerli silahları ve Milli Piyade Tüfeği olarak bilinen MPT-76 tüfekleri kullanacak.

MPT76 NATO testlerinden geçen tek tüfek olarak biliniyor.

Yorumlara Git

Türkiye'de diri fay sayısı 485'ten 700'e yükseldi!

Ölümcül sıcak alarmı! Avrupa’yı kavuran hava dalgası Türkiye’ye de geliyor!

IBAN mağdurları ne olacak?

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi